9.33/10
Adana Kebap
“Valla kardeşim özledik diye midir nedir baya bayılarak yedim. O sulu domates, kızarmış ekmek, Adana kebap aşırı güzel olmuştu. Susam da yakışmıştı.”
Değerlendiren: Ekin AKBIYIK · Ekin'in yorumunu oku →